Translate

martes, 6 de noviembre de 2018

SAMAGOSTO

Fomos quen de crear unha palabra nova: SAMAGOSTO; pero non fomos orixinais, outros celebraron tamén o magosto e o samaín xuntos.

Imos explicarnos axiña: se hai que pasar medo despois non queda outra que encher o bandullo, sempre dixemos en Cela que as penas con pan, son menos penas.

Estamos escribindo do mércores 31 de outubro, alá apareceron a primeiras horas, colexialas coa cara chea de pingas de sangue, diaños con tridente, zombis e máis zombis,...

E así con esa pintiña fomos ao "Truco ou trato", oímos as palabras que botan fóra o meigallo, bebemos beberaxe máxico e escoitamos con paixón os contos de medo. Era samaín.


 Con tanto medo, a fame facía estragos. En canto poidemos engulimos castañas e máis castañas, xunto con bocatas de chouriso, lambetadas que saíron dun trato e auga para refrescar; algúns botaron en falta a colaloca porque a beberaxe tomámola en frascos pequenos e doce coma o zume, claro, así non apaghou a sede.
 Todo rematou con xogos que nos trouxeron Manolo Otero e os seus compañeiros.
Gracias a todos.


Ah, polo lei de protección de datos non temos detalles nin primeiros planos; pero dicir que algúns aproveitaron para ver con ollos doces as súas parellas, non sabemos se se colleron da man na escuridade dos contos. É estupendo que a xente se queira.
Bicos a todos



domingo, 7 de octubre de 2018



SAÍDA Á AULA DA NATUREZA DE CABO UDRA 


 Comezamos o curso cunha saída á Aula da natureza de Cabo Udra a cal supuxo unha actividade de motivación para o proxecto deste ano “O DESPERTAR DAS SEMENTES”. Os alumn@s de 4º, 5º e 6º cos seus titores puidemos contemplar esta fermosa paisaxe natural, faláronnos das plantas e animais propios da zona, do respecto e coidado polo medio ambiente... aprendemos xogando e mesmo fixemos un percorrido pola zona



                                                                           


                                                                          

viernes, 15 de junio de 2018



SAÍDA Á ILLA DE ONS

 Fotos que reflexan o bo día que pasamos neste maravilloso entorno

                                                   





                                                                              

martes, 12 de junio de 2018

SAÍDA A ONS


Deixamos o cole pola popa

O martes, 12 de xuño, viaxamos á illa de Ons deixando as nosas rutinas. Pasar un día de traballo diferente, compartir xogos, aprendizaxes e palabras dirixidos polas monitoras acompañantes era o noso obxectivo.

Xornada de convivencia

Realizamos unha travesía dende Bueu ata o peirao de Portonovo, continuamos posteriormente a viaxe a Ons, o destino.
Fixemos na illa un roteiro ata o faro parando nos distintos puntos de información, acompañados das guías, para observar a fauna e a flora: xestas de Ons, lagartos arnaus, gaivotas patiamarelas,... centraron a nosa atención.

Viaxando no barco

 No faro observamos algúns modelos de lentes e faláronos do alcance da luz: case 50km.
Pola tarde realizamos xogos cooperativos. 

Case nos esquecemos das lendas que falaban do destrozo dun mosteiro pola Sta. Compaña, do enterro dos monxes nas rochas, do buraco do inferno, ...

Un día estupendo!

Un recordo da viaxe


Xornada de convivencia



Mosaico de imaxes

Repoñendo forzas

Comentamos a viaxe

 







Quen son estes simpáticcos? 







Ah!, son os de cuarto. Que boíños e sorrintes. Serán sempre así?


domingo, 3 de junio de 2018

PRESENTACIÓN DO PATRIMONIO INMATERIAL RECOLLIDO POR CUARTO

Chegamos ao remate das nosas investigacións sobre o patrimonio inmaterial de Cela e a contorna: lendas, refráns, ditos, cancións de berce foron algúns dos exemplos recollidos.

Trasladamos unha parte das nosas pesquisas ao alumnado de infantil, a continuación ao primeiro ciclo e finalmente aos compañeiros de terceiro, quinto e sexto.

Salientamos que unha parte da exposición foi o resultado do traballo colaborativo con sexto pola relación entre alumnos titores- titorizados: nós contamos as lendas relacionadas con monumentos, ou algúns ditos e refráns relacionados co viño e eles explicaban os datos históricos ou no caso da vendima os datos da elaboración do viño.

Presentando o proxecto Patrimonio inmaterial ao alumnado de  infantil