Translate

viernes, 15 de junio de 2018



SAÍDA Á ILLA DE ONS

 Fotos que reflexan o bo día que pasamos neste maravilloso entorno

                                                   





                                                                              

martes, 12 de junio de 2018

SAÍDA A ONS


Deixamos o cole pola popa

O martes, 12 de xuño, viaxamos á illa de Ons deixando as nosas rutinas. Pasar un día de traballo diferente, compartir xogos, aprendizaxes e palabras dirixidos polas monitoras acompañantes era o noso obxectivo.

Xornada de convivencia

Realizamos unha travesía dende Bueu ata o peirao de Portonovo, continuamos posteriormente a viaxe a Ons, o destino.
Fixemos na illa un roteiro ata o faro parando nos distintos puntos de información, acompañados das guías, para observar a fauna e a flora: xestas de Ons, lagartos arnaus, gaivotas patiamarelas,... centraron a nosa atención.

Viaxando no barco

 No faro observamos algúns modelos de lentes e faláronos do alcance da luz: case 50km.
Pola tarde realizamos xogos cooperativos. 

Case nos esquecemos das lendas que falaban do destrozo dun mosteiro pola Sta. Compaña, do enterro dos monxes nas rochas, do buraco do inferno, ...

Un día estupendo!

Un recordo da viaxe


Xornada de convivencia



Mosaico de imaxes

Repoñendo forzas

Comentamos a viaxe

 







Quen son estes simpáticcos? 







Ah!, son os de cuarto. Que boíños e sorrintes. Serán sempre así?


domingo, 3 de junio de 2018

PRESENTACIÓN DO PATRIMONIO INMATERIAL RECOLLIDO POR CUARTO

Chegamos ao remate das nosas investigacións sobre o patrimonio inmaterial de Cela e a contorna: lendas, refráns, ditos, cancións de berce foron algúns dos exemplos recollidos.

Trasladamos unha parte das nosas pesquisas ao alumnado de infantil, a continuación ao primeiro ciclo e finalmente aos compañeiros de terceiro, quinto e sexto.

Salientamos que unha parte da exposición foi o resultado do traballo colaborativo con sexto pola relación entre alumnos titores- titorizados: nós contamos as lendas relacionadas con monumentos, ou algúns ditos e refráns relacionados co viño e eles explicaban os datos históricos ou no caso da vendima os datos da elaboración do viño.

Presentando o proxecto Patrimonio inmaterial ao alumnado de  infantil

miércoles, 9 de mayo de 2018

Desenterrando os nosos tesouros: comeza cuarto

Os de cuarto buscamos con ansia esa peza de tesouro nos corredores da planta baixa, a carón da biblioteca, seguimos as pegadas da información que pesquisa tras pesquisa nos ía chegando.
Afondamos nos murais ata chegar a Torriño: alí estaba, no seu interior, pareceunos un ollo e como tal pasou á parte alta do mural no que esperamos que o crebacabezas se compoña.
Nós fixemos o noso, outros terán que ir compoñendo ese todo relacionado con María Victoria Moreno.
Xa mostraremos a imaxe definitiva cando se remate.
Sorte a todos! Un bico grande por cada pista localizada!
O capacho do noso mural levounos a resolver unha pista

As lendas recollidas forman parte do patrimonio inmaterial


VISITA AO CENTRO DE DÍA CONTIGO

Realizamos unha xornada de convivencia para afondar nos oficios que tiveran cando estaban activos laboralmente; pero non poidemos esquecer as nosas pesquisas sobre o patrimonio inmaterial.
Conversa sobre os oficios e as ferramentas que usaban
Os alumnos de terceiro preguntando sobre os seus antigos oficios, as ferramentas utilizadas, as diferenzas co mesmo traballo na actualidade, a idade de cando comezaron a traballar,...
Os de cuarto recolleron algúns refráns, ditos, recordaron algunha canción de berce e interpretaron conxuntamente as cantigas populares onde destacaron "A rianxeira" e "Catro vellos mariñeiros", que non foron as únicas. Remataron cunha chocolatada e bizcoito tradicional.
Unha alumna de cuarto comezaba así o seu traballo de composición escrita sobre a visita "Cantamos, bailamos, rimos, fixémoslles preguntas, ... Pasámolo xenial!

Bizcoito e chocolate: Gracias!
Dar as grazas a todos os que se esforzaron en preparar o encontro con rigor e profesionalidade para optimizar os resultados: Noraboa!

As mulleres ían menos a escola para axudar na casa e no campo

Compartindo no encontro patrimonio inmaterial: as cantigas tradicionais


A imaxe final conxunta  antes de volver ás aulas: un bico e moitas gracias.